Voor de covershoot van het magazine 'trouwen' van girls of honour heb ik samen met anouk van ravenhorst het concept bedacht en voorbereid. Samen hebben we de fotografie gedaan.

Fotografie: Framing stories en
anouk van ravenhorst
Modellen: Joann van den herik en Linsi Swart
Bloemen: Blouming floral art
Jurken: Nienke | bijtje, ciel flora, something blue bruidsmode
MUAH: your bridal day



Covershoot met joann van den herik

Trouwen magazine

< Terug

GOTS-gecertificeerd beddengoed en pyjama wear

SNURK Amsterdam

Voor het duurzame sleepwear merk snurk amsterdam hebben we samen een creatief concept neer gezet wat als rode draad doorloopt in de campagnes. We vieren 'the art of doing nothing'. We zijn als volwassenen kwijtgeraakt hoe je als kind zo nutteloos bezig kon zijn. Steeds meer wordt duidelijk door onderzoek dat nutteloos bezig zijn heel goed is voor je brein. De campagnes zijn een ode aan het 'kinderlijke' nietsdoen. En dat doe je het best in Snurk outfits.

< Terug

Combinatieshoot met twee duurzame modemerken

Common & sense 
More than rubies

De kracht van combinatie kwam naar voren in deze foto en video campagne voor Common and sense (een duurzaam kledingmerk) en more than rubies (een duurzaam sieradenmerk). In deze campagne hebben we laten zien dat duurzame fashion ook een high fashion uitstraling kan hebben maar tegelijk wel tijdloos is. 

< Terug

Voor ondernemers

Branding shoots

In mijn werk als foto en videograaf heb ik al veel leuke en creatieve ondernemers voor de lens gehad. Ondernemers die toe waren aan een nieuwe uitstraling, die matchte bij hun energie en de fase waar ze in zijn. Nieuw beeld kan dan zoveel doen voor je professionaliteit, het aanspreken van de juiste klanten, maar ook voor je eigen zelfvertrouwen. Want het delen van beeld wordt zoveel makkelijker als het bij je past en je er super goed bij voelt. Ik vind het belangrijk dat mijn stijl aansluit bij wat jij wil uitstralen. Dat we kunnen experimenteren en echt unieke en onderscheidende beelden kunnen maken. Zo val jij namelijk op bij jouw ideale klant en zorg je ervoor dat je niet snel vergeten wordt.

Rosa scholtens - expert circulariteit 

Renée lamboo - eigenaresse platform PorteRenee

Renova Keteldijk - branding en webdesign

Sanne peters

Marit smit - eigenaar platform 'girls of honour'

Suzanne van duijn - business coach

Pinar

Jaël hofwijks - copywriter & storyteller 

< Terug

Voor ondernemers

Branding shoots

In mijn werk als foto en videograaf heb ik al veel leuke en creatieve ondernemers voor de lens gehad. Ondernemers die toe waren aan een nieuwe uitstraling, die matchte bij hun energie en de fase waar ze in zijn. Nieuw beeld kan dan zoveel doen voor je professionaliteit, het aanspreken van de juiste klanten, maar ook voor je eigen zelfvertrouwen. Want het delen van beeld wordt zoveel makkelijker als het bij je past en je er super goed bij voelt. Ik vind het belangrijk dat mijn stijl aansluit bij wat jij wil uitstralen. Dat we kunnen experimenteren en echt unieke en onderscheidende beelden kunnen maken. Zo val jij namelijk op bij jouw ideale klant en zorg je ervoor dat je niet snel vergeten wordt.

Rosa scholtens - expert circulariteit 

Renée lamboo - eigenaresse platform PorteRenee

Renova Keteldijk - branding en webdesign

Sanne peters

Marit smit - eigenaar platform 'girls of honour'

Suzanne van duijn - business coach

Pinar

Jaël hofwijks - copywriter & storyteller 

< Terug

een duurzaam matrassen en beddengoedmerk

Ubed

Samen met the greentale agency hebben we een campagne neergezet voor ubed, een duurzaam matrassen en beddengoedmerk. 

Fotografie en videografie:
framing stories
Styling en productie:
The greentale agency
MUAH: Estefania de heerdt

< Terug

Een duurzaam sieradenmerk

Riverstones

Voor riverstones heb ik een videocampagne gemaakt die draait om de missie van riverstones: het vieren van momenten en herinneringen. OM de tijd te nemen om stil te staan bij de kleine dingen in het leven en te luisteren en genieten van de geluiden en geuren om je heen. Dit resulteert in een videocampagne met trage beelden en ontspannen omgevingsgeluid. Wat hoor jij als je even stil staat? Wat observeer je als je wel even de tijd neemt?

< Terug

Duurzame matrassen en beddengoed

BedAffair

Bedaffair is een prachtig duurzaam matrassen en beddengoed merk waar twee fantastische ondernemers achter staan. Marjolein en arend hebben zelf hun matrassen ontwikkelt en geperfectioneerd en de liefde voor hun product is te zien. Voor de campagne hebben we de kwaliteit, luchtigheid en het comfort van de producten naar voren gebracht.

< Terug

Een tassenmerk vanuit een duurzaam oogpunt

Keecie amsterdam

Keecie is al langere tijd één van mijn favoriete klanten. Eigenaresse Klaartje werkt met veel passie en liefde voor haar merk en in elke tas zit een hoop voorbereiding en samenwerking met haar team in nederland en in polen. Voor de campagnes richten we ons op de doelgroep van keecie, hoe ziet een dag eruit met deze tas? Wat voor notitieboekjes en andere spulletjes zitten er in zo'n tas? welke dingen onderneemt een keecie-gebruiker?  kortom, hoe ziet het leven er uit in de wereld van keecie? Elke video verteld weer een kort verhaal.

< Terug

Algemene voorwaarden

Privacy statement

LOIS SMIT

Bureau voor Art direction, foto & video